Wednesday, January 1, 2020

2019, thank you!


Apesar de já ser ano novo, eu não poderia deixar de agradecer esse ano que passou por tudo de bom que me trouxe.

2019 foi um ano maravilhoso! O que era meu veio até mim, e o que era pra ir embora foi. Foi um verdadeiro ano da renovação! Não poderia deixar de relembrar o que aconteceu de bom pra mim nesse ano!


Although it is already new year, I could not help thanking 2019 for all the good things that it brought me.

2019 was a wonderful year! What was mine came to me, and what was to go was gone. It was a real year of renovation! I couldn't help but remember what happened to me this year!

1. Melhorei a qualidade do meu guarda roupa 

1. I improved my wardrobe's quality



Eu lapidei meu wardrobe como se fosse um diamante bruto esse ano. Consegui muito mais coisas e comprei mais acessórios e tops.

I organized my wardrobe like cutting a rough diamond this year. I got a lot more stuff and bought more accessories and tops.

2. Firmei várias collabs maravilhosas! 

2. I made many wonderful collabs!



Dentre elas a Bodyline e a da MeLikesTea!

Among them Bodyline and MeLikesTea!

3. Comprei coisas direto da Angelic Pretty, mais de uma vez. 

3. I bought things straight from Angelic Pretty, more than once



Eu lembro que eu em 2010 ficava babando nas pessoas que conseguiam comprar coisas da Angelic Pretty, e achava que isso faltava na minha vida. Agora que faço isso é tipo um sonho realizado, me tornei a lolita que eu aspirava ser.

I remember that in 2010 I was always admiring people who could buy new Angelic Pretty stuff, and I thought it was missing in my life. Now doing this is like a dream come true, I've become the lolita that I aspired to be.

4. Viajei por causa da Moda Lolita!

4. I travelled because of lolita!



Foi uma experiência maravilhosa e uma honra poder representar a moda e poder conhecer representantes tão incríveis da moda lolita em outro estado!

It was a wonderful experience and an honor to be able to represent the fashion and to meet such amazing representatives of lolita fashion in another state!

5. Quase cheguei aos 50 vestidos 

5. I almost reached 50 dresses



Falta um ou dois, e espero que ano que vem eu chegue aos 60!

One or two more to go, and I hope next year I'll be 60!


6. Consegui o tão sonhado laptop rosa! 

6. I could get my so dreamed pink laptop!



Eu lembro de ficar lendo o blog de uma lolita em 2010 e em algum lugar li que ela era "uma garota com cabelo rosa e notebook rosa", e isso não saiu da minha cabeça até hoje! Agora posso fazer minhas lolitarias no computador rosa, e isso é maravilhoso!

I remember reading a lolita's blog in 2010 and somewhere I read that she was "a girl with pink hair and pink laptop", and it hasn't gone out of my head until today! Now I can make my lolita shopping and blog posts on the pink computer, and that's wonderful!

7. Cheguei aos 10 mil seguidores no Instagram! 

7. I reached 10k followers on Instagram!



Isso me deixou hiper contente de saber que as lolitas lá fora gostam do que eu faço!

It made me hyper happy to know that lolitas from all over the world like what I do!


8. Senpai me notou diversas vezes! 

8. Senpai noticed me many times!



Uma das designers da Angelic Pretty curtiu minhas fotos várias vezes!

One of Angelic Pretty's designers liked my photos in many occasions!


9. As lolitas internacionais que eu admirava hoje são também minhas amigas! 

9. The international lolitas I admired today are also my friends!



Eu fico super contente de poder ser amiga de pessoas tão inspiradoras!

I am so happy to be friends with such inspiring people!

10. Melhorei minhas habilidades em costura! 

10. I improved my sewing skills!



Muitas pessoas no Instagram me falaram que as peças que eu fiz parecem muito com as da Angelic Pretty!

Many people on Instagram have told me that the pieces I made look a lot like Angelic Pretty!



2019 foi muito bom comigo! E vocês, tem alguma coisa a agradecer à 2019?

2019 was very good to me! And you guys have something to be thankful in 2019?


No comments:

Post a Comment

Welcome!
I love reading your comments! They make my day and make me inspired to post new things!