Wednesday, January 8, 2020

New computer!


Olá!
Pra continuar o costume de natais com presentes legais, tipo aquele natal em que chegou meu tão sonhado Sugary Carnival, nesse natal eu ganhei um laptop!


Hello!
To continue the tradition of nice gifts on Christmas, like that Christmas when my so dreamed Sugary Carnival arrived, this Christmas I got a laptop!



Meu computador antigo já tinha mais de 5 anos de uso pesado, já que eu usava todo dia pra fazer trabalhos, aulas e afins. Agora ele estava no final da vida, com a tela toda cheia de defeitos, bateria viciada e com truque para ligar.
Eu amei muito esse novo computador! Ele é super leve - menos de 1,5 kg -, todo texturizado na parte de dentro e com os botões arredondados, como uma máquina de escrever, e super rápido! 
Eu não entendo nada de computador (se você estiver curiosa para as especificações, tem vários reviews desse computador no Youtube explicando muito melhor do que eu), mas esse me serve muito bem para mexer nas redes sociais e editar vídeos, então estou super satisfeita com ele!
Agora pude realizar meu sonho de ter um computador rosa! É tão mágico comprar as coisas lolita por ele! Me sinto tão lifestyler ~

Eu acabei decorando ele todo com adesivos da Angelic Pretty que tirei das minhas Bibles para ele ficar mais lolita!



My old computer already had over 5 years of heavy use, since I used it every day to do homework, classes and so on. Now it was at the end of its life, with a flawed screen, a dead battery, and the need of using a trick to turn it on.
I loved this new computer so much! It's super lightweight - under 1.5kg - all textured inside and with round buttons like a typewriter and it is super fast!
I don't understand anything about computers (if you are curious to specifications, there are several reviews of that computer on Youtube explaining much better than I) but this one serves me well for accessing social networks and editing videos, so I'm super happy with it!
Now my dream of having a pink computer come true! It's so magical to buy lolita things using this pink computer! I feel so lifestyler ~

I ended up decorating the laptop with Angelic Pretty stickers from my G&L Bibles to make it look more lolita!!

E você, tem algum aparelho que você customizou para ficar mais lolitável?

And you, do you have any device you customized to made it look more loliable?


No comments:

Post a Comment

Welcome!
I love reading your comments! They make my day and make me inspired to post new things!