Monday, October 24, 2022

[Got Lolita] Melissa Ballet Heel in nude



I got new shoes!
It's the Melissa Ballet Heel in nude!
 
These shoes are part of the Melissa's 2014 Winter Collection, so they are like eight years old!
I thought they would look amazing with Juliette et Justine pieces, as well as something more classic-like.
I loved these shoes so much that I ended up buying two of them. The first pair I bought was sadly too big on me, so I had to buy one size smaller. The bigger shoes are listed here in my Shopee page, if you would like to buy them ;)

6 comments:

  1. AH QUE LINDAAAAS essas melissas ficam em você!!
    Eu as tive em preto e amava, elas ficam divinas nos pés <3 Vão ficar fantásticas com vestidos mais classical :)

    ReplyDelete
  2. Achei lindíssimas. Fiquei tentada a comprar, mas fico temerosa de ser alto demais para mim e eu ficar com o pé doendo T.T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu achei elas super lindas também! Torcendo aqui para que dê tudo certo!

      Delete
  3. São lindas! Até hoje fico sentida que minha cachorra comeu as minhas, eram rosa. 🥲

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada!
      Poxa, que chato ;-; a rosa é a mais linda de todas ;-;

      Delete

Welcome!
I love reading your comments! They make my day and make me inspired to post new things!