Tuesday, July 14, 2020

[New Closet] New (old) radio



Desde que comecei a montar o closet, gosto de colocar músicas lolita enquanto estou me vestindo ou desfrutando um lanchinho da tarde aqui. Sempre usei um rádio preto do meu marido, mas como ele destoava do ambiente todo rosa, decidi procurar por um rádio rosa.

Since I started setting up the closet, I like to listen to lolita songs while I'm dressing up or enjoying an afternoon snack here. I always used a black radio from my husband, but as it didn't match with the pink room, I decided to look for a pink radio.


Foram vários meses de procura; não achei nenhum para vender na internet; ao que parece, esses radios rosas foram edições limitadas descontinuadas logo depois. Achei em lilás, mas eu queria rosa. Assim, continuei procurando, só que dessa vez em sites de segunda mão.
Achei esse rádio no Facebook Marketplace, e logo me apaixonei por ele. Fui em outra cidade buscá-lo. Quando cheguei em casa, a decepção: ele não estava tocando CD. Apesar de ter entrada USB, eu queria o rádio para ouvir meus cds lolita, já que adoro comprar os cds e tocá-los, e ler encartes. Assim, mandei ele para o conserto. Por muita sorte deu tudo certo e ele foi consertado!

There were several months of searching; I didn't find any to sell on the internet; it appears that these pink radios were limited editions discontinued shortly thereafter. I found it in lilac, but I wanted pink. So I kept looking, only this time on second-hand sites.
I found this radio on Facebook Marketplace, and I fell in love with it. I went to another city to pick it up. When I got home, the disappointment: it wasn't playing CDs. Despite having a USB port, I wanted the radio to listen to my lolita CDs, since I love to buy the CDs and touch them, and look at the CD's artwork. So I sent it for repair. Luckily everything went well and it was fixed!
Estou muito feliz com meu rádio rosa! Tanto que até colei alguns adesivos da Imai Kira que tirei das Bibles. Ele ficou muito fofo. 
Adoro customizar as coisas para ficarem mais lolita.

I am very happy with my pink radio! So much so that I even put some Imai Kira stickers that I took from the Bibles on it. It looked really cute.
I love to customize things to be more lolita.

No comments:

Post a Comment

Welcome!
I love reading your comments! They make my day and make me inspired to post new things!