Saturday, August 1, 2020

❤ A gift from Heidi ❤



Finalmente eu fui buscar na casa da minha mãe o presente que a Heidi me mandou!

Finally I went to pick up the gift that Heidi sent me at my mom's house!

Todos os pacotes que a Heidi manda são tão adoráveis! 

All the packages that Heidi sends are so adorable!
Dentro do pacote veio uma carta super fofa e uma aquarela com chá e macarons, como meu username no Instagram!!! A aquarela é tão fofa, adorável e delicada!!!

Inside the package came a super cute letter and a watercolor with tea and macarons, like my username on Instagram !!! The watercolor is so cute, adorable and delicate !!!
Eu amei demais o presente!!! A Heidi é super talentosa, além de ser uma amiga muito querida, e eu fico extremamente emocionada que ela fez um presente pra mim!!!! Obrigada, de coração!!! 
Eu coloquei o quadro na minha mesinha de chá, porque é o lugar central do closet e porque ali estão minhas posses mais preciosas: minhas xícaras da AP! Agora o quadro também fica no lugar mais especial do closet, para eu poder admirá-lo toda vez que entrar no closet, assim como toda vez que trouxer doces lolitáveis para fazer uma festa do chá!

I loved the gift so much !!! Heidi is super talented, and a very dear friend, and I am extremely emotional that she made a gift for me !!!! Thank you, from the bottom of my heart !!!
I put the picture on my tea table, because it is the central place of the closet and because there are my most precious possessions: my AP tea cups! Now the painting is also in the most special place in the closet, so I can admire it every time I enter the closet, as well as every time I bring loliable sweets to make a tea party!
Obrigada de coração, Heidi!!!

Thank you very very much Heidi!!!

No comments:

Post a Comment

Welcome!
I love reading your comments! They make my day and make me inspired to post new things!